1/06/2015

2 0 1 5

Joulu ja uusivuosi menivät ja huomenna alkaa koulu.

Oon tässä miettinyt, että millanen vuosi 2014 oli. Ei erikoinen, ei hyvä, ehkä huono.
Mä alotin amiksen, stressasin sitä liikaa, stressaan varmaan vieläkin. Mä sain uusia ystäviä, menetin niitä, riitelin ja sovin. 
Vuonna 2014 oon syönyt itteni niin täyteen että itkettää, oon itkeny koska sattuu, oon myös itkeny sen takia että nauroin liikaa. Oon eksynyt, löytänyt ja löytynyt. Oon silitellyt monia kissoja, ja ihmisiäkin. Mä oon luottanut, pettynyt ja antanut samalla mitalla takaisin. Mä oon juhlinut ja vastapainoksi maannut monta päivää sängyssä ilman että käyn ulkona. Mulla oli tärkeimmät ihmiset mun luona kun täytin vuosia, oon kokenu itteni rakastetuks. Toisaalta oon maannut lattialla miljoona kysymystä mielessä.

Tätä vuotta on jatkunut vasta 6 päivää, ja tää on jo nyt parempi vuosi kuin edellinen. Uusivuosi oli yksi huonoimmista, mutta sinä yönä nauroin paljon parhaassa seurassa. Oon korjannut yhden suurimmista virheistäni ja sopinut ihmisten kanssa. Oon muuttanut Jannen kanssa yhteen.

Mä odotan paljon vuodelta 2015.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti