12/22/2014

MITEN MENI, NOIN NIINKU OMASTA MIELESTÄ?

Nyt se on sitten ohi. Tänään on mun viimeinen päivä täällä ja aattelin tiivistetysti kertoa mitä kaikkea oon tehnyt.
Mulla on kyllä tekemistä riittänyt, kaikken eniten aikaa vei joulukalenteri. Mut oon tyytyväinen että sain tilaisuuden tehdä tälläisen työn! Mieleen jäi myös Skanssi, olihan se kiva istua pöydän takana ja tavata niin monia asiakkaita ja tutustua muihin myyjiin! 
Monia erilaisia töitä on ollut siivoamistehtävät, postikorttien laitto seinälle ja niiden merkitseminen ja ylipäätään uusien tuotteiden esillepano ja pakkaaminen.
Mulla on ollut myös tälläisiä "epävirallisia" töitä, joita tehtiin silloin kun ei enää oikein muuta tekemistä ollut. Esimerkiksi viime perjantaina Janne oli tullut mun mukana tänne gallerialle auttamaan (sillä meidän lisäksi täällä oli vain Lisa) ja oltiin yläkerrassa laatimassa listaa näille miten saada enemmän seuraajia ja huomiota erilaisissa medioissa. 
Kokeilimme myös Lisan kanssa itsetehtyä lightboksia!

Työskentely on ollut täällä tosi vapaata, oon saanu itse vaikuttaa siihen mitä teen ja mun mielipiteitä kuunnellaan, mikä on tosi mukavaa.
Mulla on ollut myös ylimääräistä aikaa tutustua yläkerran gallerian taideteoksiin, miten ne on tehty ja kuka ne on tehnyt. Oon myös Tjudassa tutustunut yhden kokonaisen päivän ajan erilaisiin graafisiin tyyleihin. Oon oppinut paljon uutta, mutten silti melkeinpä mitään. Kuten Sara sanoi, näitä asioita ei opita tunneissa tai kuukausissa, vaan vuosissa.

Kolme helmeä, eli kolme asiaa joista olen todella tyytyväinen täällä:
1. Oon saanut tehdä tosi monipuolisesti asioita, joihin sain kaikenlisäksi vaikuttaa itse.
2. Työkaverit on ollut vertaansa vailla!
3. Oon oppinut kaikkea uutta, vaikken sitä ehkä tajuakkaan. (Yrityksen pidosta, iZettle, hieman taidegraafisia käsitteitä, yms.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti